Vacature verkoop binnendienst medewerker

Ben jij die teamspeler die de verkoopafdeling van Houtwerf helpt ondersteunen bij de sterke groei? Houtwerf zoekt namelijk een verkoop binnendienst medewerker die de vragen van de klanten beantwoord, hen van advies kan voorzien en ervoor zorgt dat de processen naar de orderafhandeling goed verloopt.

 

Jouw rol:

  • als verkoper binnendienst ben jij de schakel tussen klanten, verkoop buitendienst, bouwwinkelbalie, logistiek en bouw je mee aan het succes en groei van Houtwerf. Met jouw sociale en communicatieve skills kun jij snel de vraag van een klant achterhalen en een passende oplossing/product adviseren;
  • je verkoopt niet alleen, maar denkt ook proactief met je klanten mee;
  • per mail of telefonisch komen de klantvragen bij jou binnen en jij zorgt voor een juiste afhandeling van deze vragen.

 

Ons motto is niet voor niets: ’Wij zorgen ervoor’

 

Dagelijks werk jij aan het volgende:

  • het verkopen en adviseren van ons plaatmateriaal, hout en circulaire producten;
  • het begeleiden van het gehele ordertraject; van het maken en opvolgen van offertes tot aftersales;
  • het coördineren en ondersteunen van de verkoop buitendienst tijdens projecten;
  • het bewaken van debiteuren, het naleven van procedures en richtlijnen.

 

Ben jij diegene die:

  • MBO heeft afgerond (bij voorkeur richting bouw en/of commercie);
  • affiniteit heeft met hout en bouwmateriaal;
  • goede communicatieve vaardigheden bezit, zowel mondeling als schriftelijk;
  • goed kan samenwerken in teamverband;
  • gestructureerd werkt;
  • proactief te werk gaat;
  • leergierig is;
  • minimaal 3 jaar relevante werkervaring heeft;
  • en bovendien goed gemotiveerd is om samen voor een goed resultaat te gaan?

 

‘Dan nodigen we je van harte uit direct te solliciteren!’

 

Dit bieden wij:

  • marktconform salaris op basis van ervaring;
  • mij fulltime dienstverband 24 vakantiedagen en 8 Adv-dagen;
  • mogelijkheid om opleidingen of werk gerelateerde cursussen te volgen;
  • medewerkerskorting op ons assortiment;
  • betrekking 32-40 uur;
  • 7 maanden contract met zicht op vast dienstverband.

 

Voor vragen kun je terecht bij:

Angelique Koster

HR manager, telefoon 06 – 86 88 62 67

E-mail: a.koster@houtwerf.nl

Aanwezig: maandag, dinsdag, donderdag  en vrijdag van 8.30 uur tot 14.00 uur.